Geometryczne linie i hiszpańskie krajobrazy idealnie współgrają na zdjęciach Nicolasa Rivalsa

Geometryczne linie i hiszpańskie krajobrazy idealnie współgrają na zdjęciach Nicolasa Rivalsa

Francuski fotograf, Nicolas Rivals, postanowił odwiedzić Hiszpanię. Podczas swojej wyprawy fotografował nocne krajobrazy, które wzbogacił o agresywny akcent w postaci „Czerwonej Linii”. „La Linea Roja” to wspaniały projekt konceptualno-krajobrazowy, który zachwyca swoją prostotą.
Francuski fotograf, Nicolas Rivals, postanowił odwiedzić Hiszpanię. Podczas swojej wyprawy fotografował nocne krajobrazy, które wzbogacił o agresywny akcent w postaci „Czerwonej Linii”. „La Linea Roja” to wspaniały projekt konceptualno-krajobrazowy, który zachwyca swoją prostotą.
Źródło zdjęć: © © Nicolas Rivals / [nicolasrivals.com](http://nicolasrivals.com/)
Marcin Watemborski
26.12.2016 10:27, aktualizacja: 27.12.2016 13:44

Jeśli kochacie malowanie światłem, a zwykłe krajobrazy są dla Was zbyt spokojne i monotonne, to twórczość Nicolasa Rivalsa zdecydowanie przypadnie Wam do gustu. Ten fotograf postanowił stworzyć konceptualny projekt, w którym łączy dwie atrakcyjne dziedziny obrazowania.

Nicolas fotografował już jako dziecko, lecz 8 lat temu postanowił poświęcić się tej sztuce z czystej potrzeby twórczej. W rozmowie z Fotoblogią mówi, że jest uzależniony od obrazów i nieustannie myśli o fotografowaniu. To uzależnienie, ta ciekawość świata, zdecydowanie pomaga mu w jego pracy.
Nicolas fotografował już jako dziecko, lecz 8 lat temu postanowił poświęcić się tej sztuce z czystej potrzeby twórczej. W rozmowie z Fotoblogią mówi, że jest uzależniony od obrazów i nieustannie myśli o fotografowaniu. To uzależnienie, ta ciekawość świata, zdecydowanie pomaga mu w jego pracy.© © Nicolas Rivals / [nicolasrivals.com](http://nicolasrivals.com/)
Rivals odczuwa wewnętrzną potrzebę wyrażania siebie – mówienia o swoich uczuciach i zadawania pytań odnośnie całego świata. Większość jego dzieł koncentruje się na interakcji człowieka ze światem – w przypadku tego projektu tym połączeniem jest tytułowa „Czerwona Linia”.
Rivals odczuwa wewnętrzną potrzebę wyrażania siebie – mówienia o swoich uczuciach i zadawania pytań odnośnie całego świata. Większość jego dzieł koncentruje się na interakcji człowieka ze światem – w przypadku tego projektu tym połączeniem jest tytułowa „Czerwona Linia”.© © Nicolas Rivals / [nicolasrivals.com](http://nicolasrivals.com/)
Zdjęcia, które widzicie, są opowieścią o osobowości fotografa – poruszają temat jego obsesji na temat symetrii i żądzy kontrolowania życia. Jest to również estetyczne poszukiwanie rozumienia światła. Fotograf tłumaczy, że projekt jest jego „propozycją dla natury”.
Zdjęcia, które widzicie, są opowieścią o osobowości fotografa – poruszają temat jego obsesji na temat symetrii i żądzy kontrolowania życia. Jest to również estetyczne poszukiwanie rozumienia światła. Fotograf tłumaczy, że projekt jest jego „propozycją dla natury”.© © Nicolas Rivals / [nicolasrivals.com](http://nicolasrivals.com/)
Hiszpańska nazwa „La Linea Roja” jest nawiązaniem do miejsca, w którym fotografował Nicolas. Wybrał Hiszpanię, ponieważ szukał czegoś nowego. Mimo miłości do Francji, upodobał sobie to miejsce, ponieważ odpowiadało mu estetycznie i to właśnie tam natura przejawia się w różnych surrealistycznych formach.
Hiszpańska nazwa „La Linea Roja” jest nawiązaniem do miejsca, w którym fotografował Nicolas. Wybrał Hiszpanię, ponieważ szukał czegoś nowego. Mimo miłości do Francji, upodobał sobie to miejsce, ponieważ odpowiadało mu estetycznie i to właśnie tam natura przejawia się w różnych surrealistycznych formach.© © Nicolas Rivals / [nicolasrivals.com](http://nicolasrivals.com/)
Od strony technicznej patrząc – Rivals budował 3-4 metrowe konstrukcje z przyczepionymi do nich światełkami, które miały bardzo niską moc. Jako zasilania wykorzystał 12-woltową baterię, które wytrzymałyby wystarczająco długie ekspozycje. Do zarejestrowania obrazów wykorzystał korpus Canon EOS 5D Mark III z obiektywami Canon 28 mm f/1.8 USM oraz ZEISS 50 mm f/2.
Od strony technicznej patrząc – Rivals budował 3-4 metrowe konstrukcje z przyczepionymi do nich światełkami, które miały bardzo niską moc. Jako zasilania wykorzystał 12-woltową baterię, które wytrzymałyby wystarczająco długie ekspozycje. Do zarejestrowania obrazów wykorzystał korpus Canon EOS 5D Mark III z obiektywami Canon 28 mm f/1.8 USM oraz ZEISS 50 mm f/2.© © Nicolas Rivals / [nicolasrivals.com](http://nicolasrivals.com/)
Zdjęcia wykorzystane za zgodą autora.
Zdjęcia wykorzystane za zgodą autora.© © Nicolas Rivals / [nicolasrivals.com](http://nicolasrivals.com/)
Obraz
© © Nicolas Rivals / [nicolasrivals.com](http://nicolasrivals.com/)
Obraz
© © Nicolas Rivals / [nicolasrivals.com](http://nicolasrivals.com/)
Obraz
© © Nicolas Rivals / [nicolasrivals.com](http://nicolasrivals.com/)
Obraz
© © Nicolas Rivals / [nicolasrivals.com](http://nicolasrivals.com/)
Obraz
© © Nicolas Rivals / [nicolasrivals.com](http://nicolasrivals.com/)
Obraz
© © Nicolas Rivals / [nicolasrivals.com](http://nicolasrivals.com/)
Źródło artykułu:WP Fotoblogia
Oceń jakość naszego artykułuTwoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (0)